zaterdag 23 maart 2013

Op een bankje in het park... (dag 1)

Op 22 maart ben ik de eerste keer het park in gegaan voor mijn reportage.
Het zonnetje liet zich zien, maar de wind en temperatuur waren niet optimaal.

De planning om alleen rond de Onze Lieve Vrouwewal en het Stadspark te fotograferen, bleek niet zo een goed idee. Genoeg mensen op de been, maar geen mensen op de bankjes...
Wat nu? Heen en weer blijven lopen... of mijn wandeling uitbreiden?
Ik besloot om mijn wandeling uit te breiden naar het Monseigneur Nolenspark. Ook hier waren er vele lege bankjes.

Gelukkig...In het Monseigneur Nolenspark waren twee heren neergestreken op een bankje. De eerste foto was een feit!Even verderop trof ik drie dames met hun hondjes aan. Ook zij leverden een spontane foto voor mijn reportage.
Ondanks alles toch een geslaagde eerste missie. Op naar de volgende wandeling op zoek naar momenten voor "op een bankje in het park..."
Tijdens de volgende wandeling zal ik naast de Onze Lieve Vrouwewal en het Stadspark ook het Monseigneur Nolenspark meenemen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten