vrijdag 22 maart 2013

Op een bankje in het park... (introductie)



In het kader van mijn examenopdracht van de opleiding vakfotografie (Syntra Hasselt) ben ik aan het fotograferen in het park. De opdracht is een reportage te maken over een alledaags onderwerp.





Hierbij heb ik gekozen om een beeld  te schetsen van 
een bankje in het park…
Wie zit er, wat doet hij/zij, hoe zit hij/zij,
met wie is hij/zij samen, enzovoort...



Gedurende 6 a 7 weken zal ik regelmatig op woensdag, vrijdag en zondag een uurtje tot anderhalf uur rond de Onze Lieve Vrouwewal en het Stadspark van Maastricht wandelen om deze reportage vast te leggen.

Vanmiddag zal de eerste keer worden. Het zonnetje schijnt, maar het is wel koud buiten. Ben benieuwd wie er in het park zal zijn en op een bankje zal zitten.

Hopelijk kan ik toestemming krijgen van de gefotografeerde mensen, zodat ik hier regelmatig een update van de blog kan doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten