maandag 15 april 2013

Op een bankje... (dag 6)


Dag 3,4 & 5

Helaas blijft het weer parten spelen. Steeds als ik een bezoekje breng aan het park voor mijn sociale reportage, tref ik lege bankjes aan.
De enige die altijd terug komen... zijn de dames met de hondjes. Telkens kom ik ze weer tegen als ik weer een moedige poging doe om toch mensen te vinden in het park...

Volgens mij kan ik beter een aantal keer overslaan en wachten op beter en mooier weer... 


En dat beter en mooier weer kwam!!! 
Dag 6

Op 14 april was het een van de eerste dagen dat het echt mooi weer was. Het weer nodigde mensen uit om naar buiten te gaan en te genieten in het park. Op een bankje, op een picknickkleed, in het gras... elke mogelijkheid om te zitten werd optimaal benut. 

Onder het genot van een ijsje werd er genoten van het zonnetje.


Uiteraard zijn er nog meer mooie momenten in het park geweest, welke ik kan en mag gebruiken voor mijn opleiding. Helaas heb ik geen toestemming om deze online te delen met jullie.

Op naar de volgende zonnige dag in het park.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten