woensdag 1 januari 2014

Het jaar 2014...

Helaas is het er in 2013 ingeslopen dat ik te weinig mijn blogs bij hield.

Jammer, want ik vind het leuk om te schrijven en een beetje een achtergrondbeeld te schetsen bij de reportages die ik gemaakt heb. De mooie momenten, de leermomenten en het gevoel erbij.


Daarom heb ik voor 2014 een heel belangrijk "goed voornemen" bedacht.
mijn goede voornemen voor 2014
meer blogs schrijven

Voor mijn laatste jaar van de opleiding vakfotografie moet ik regelmatig foto's maken en daarnaast heb ik mijn eigen reportages. De blogs zullen vooral betrekking hebben op mensenfotografie. Niet alleen de portretshoots, maar ook evenementen en reportages waarin mensen een rol spelen.

Naast de mensenfotografie wil ik ook eens dieper in gaan op de producten die ik aflever. Ik heb in 2013 een zoektocht gedaan naar mooie materialen die passen bij mij en die ik kan afstemmen op de gemaakte reportages. 
En net als het bloggen, is het fotografisch vastleggen van de producten ook op een lager pitje gekomen. Oftewel in 2014; ga ik ook meer de producten laten zien, die bij reportages gemaakt worden.

Een nieuw jaar en een nieuwe reeks blogs. Daarom ook de lay-out van de blogs opgemaakt, zodat deze meer past in de stijl en feeling van Foto-Angelssky.

Ik wens jullie alvast veel plezier bij het volgen van de blogs van het jaar 2014! 


Fotografische groeten,




En niet alleen in de blog is Foto-Angelssky te vinden:


 facebook foto-angelssky



Geen opmerkingen:

Een reactie posten