dinsdag 14 januari 2014

Jesse (4 maanden)

Op bezoek bij mijn neefje Jesse. Wat wordt hij al groot. In augustus zijn newborn foto's gemaakt. Toen was het al een stevig ventje. En nu 4 maanden verder... een bonk van een kerel. En zijn gezicht en gezichtsuitdrukking is als 2 druppels water met zijn pappa.

Het was tijd om weer eens een paar foto's te maken van Jesse. Als tante mocht in een kledingsetje uitkiezen. Helaas had meneer toch een andere idee van wat mooi is en wat hij aan wilde. Het uitgekozen setje maakte hij al snel vies en moest verwisseld worden. Dan maar de keuze van zijn mamma een groen geruite blouse. 

Nu het kledingsetje goedgekeurd was, was het tijd voor de foto's.
In de keuken op de vloer, want daar was het beste daglicht om mee te werken. Vandaag geen studiolampen, maar de bewolkte hemel waar af en toe een beetje zon doorkwam.

Het resultaat:


In de nabewerking heb ik een ander soort bewerking geprobeerd. Ik ben er tevred en mee en denk dat ik dit vaker zal toepassen bij babyfotografie. Vooral als er uitspringende kleur is. In het geval van Jesse heb ik alles zwart-wit gemaakt, behalve de blauw en groen tinten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten