donderdag 4 februari 2016

Vintage theepartijtje Julie

Als ik zo terug kijk is het al een tijdje geleden dat ik een blog schreef. Vaak komt het er niet van, of ontbrak de schrijf-flow. Hopelijk gaat dat in 2016 goed komen. Meer schrijven over de leuke fotoreportages die op mijn pad gekomen zijn.

Zo ook deze reportage van afgelopen zaterdag (30 januari)
De kleine Julie van 2,5 jaar kwam naar de fotostudio voor een vintage thee-partijtje.
Al vrolijk kletsend kwam ze binnen en had enorm veel zin in haar fotoreportage.

Ik had een heel schattig blauw jurkje (minstens 50 jaar oud!) klaar liggen, waarvan ik hoopte dat het haar zou passen. Het is zo een lief jurkje waar ik graag eens een reportage mee wilde maken, dus jullie kunnen je voorstellen dat ik erg blij was dat het patste.
Julie mocht haar ketting kiezen. En zoals je bij kleine dametjes kan verwachten, koos ze roze.
Julie voelde zich nu een prinsesje en wilde heel graag met meneer Beer thee gaan drinken en snoepen van de aardbei-koekjes.

Aan haar thee-tafeltje mocht Julie lekker spelen. Als fotografe probeer je de momenten en blikken te vangen in een blijvende herinnering. En natuurlijk hoort er af en toe ook een geposeerd portretje bij. Al is het wel moeilijk om koekjes te eten en tegelijk mooi te poseren en lief te lachen.

Hieronder een selectie van een aantal foto's uit deze reeks. In de nabewerking is gekozen voor een vintage/ oude look door gebruik te maken van sepia-tinten. Aangezien de combinatie van sepia met kleurdetails mij erg aanspreekt, zijn de blauw, roze en groen tinten deels behouden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten