maandag 15 mei 2017

Communiereportage Djavi

Eind 2016 had Verjan Mode een win-actie georganiseerd op Facebook. Vanuit een goed hart, hebben hier diverse bedrijven zich bij aangesloten. Ook Foto-Angelssky was een van de aanbieders.

29 april was het zover; ik mocht de winnaar Djavi in zijn communie-outfit vastleggen.

Met Djavi had ik al kennis gemaakt tijdens de communiebeurzen in Maastricht en Lanaken. Tijdens de modeshow stal hij als pizza-boy de harten van de Bella Donna's. Ook in zijn andere catwalk avonturen was hij een echte gentleman die de harten van het publiek stal.
Aangezien Djavi een fotogeniek mannetje is, had ik mama aangeraden om een buitenlocatie te kiezen. Papa kwam met het idee van de Botanische Tuin in Kerkrade. Als voorbereiding heb ik deze tuin een paar weken voor de foto-sessie bezocht. Zo weet ik zeker dat de locatie, de outfit en het kind matchen.

Op de dag van de foto-sessie wilde Djavi graag alleen op pad met de fotografe. Natuurlijk kan dat. Sommige kinderen zijn vrijer in het poseren als mama en/of papa uit de buurt is. Terwijl mama, papa en het zusje in het thee-huisje bleven, ging ik met Djavi de tuin verkennen.
Zelf had ik al wat ideetjes in mijn hoofd. Maar Djavi wist ook een paar leuke plekken te spotten. Ook de poses had hij zelf al goed in beeld. Soms wat bij sturen, om de puntjes op de I te zetten. Voor de rest ging het vanzelf.
Een ding is me heel goed bijgebleven. Ik zei onder het wandelen tegen Djavi die struik met roze bloemen zullen we maar overslaan. Ik ben gewend dat een groot deel van de jongens zoiets heeft van ieiehh roze. Djavi niet, hij had zoiets, die roze struik vormt een mooie achtergrond. Geweldig hoe hij vanuit detail naar dingen kijkt.
Na deze eerste ronde zijn we zijn zusje Faith gaan ophalen. Ze had haar dagelijkse outfit aan, maar dat mag de pret niet drukken. Ook met haar hebben we een aantal foto's gemaakt in de tuin. Nu weer met hulp van de inbreng van beide kinderen.
De foto's zijn gemaakt, dus de hoogste tijd om de kinderen terug naar het thee-huisje te brengen, terug naar mama en papa.
De gemaakte foto's bleven voor hun nog een paar dagen een verrassing.


Kleding; Verjan Mode Maastricht
Locatie; botanische tuin Kerkrade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten