zondag 21 mei 2017

Communiereportage Shanena

Op het moment dat mama de foto van de jurk doorstuurde, was mijn ingeving; dit verdiend een kasteelachtige omgeving. Na akkoord van mama kon ik op zoek naar een kasteel. Waar vind je een kasteel dat prinseswaardig is? Een kasteel met een tuin. Op Google kwam ik een foto van een mooie plek tegen. De plek gaf me een dejavu gevoel. Toch maar even openklikken. He die locatie ken ik inderdaad, hier heb ik al eens een huwelijk gefotografeerd.

Zo werd Kasteel Terworm en de Oranjerie met tuin de locatie voor de foto-sessie van Shanena. Bij aankomst werd de tas met spulletjes geïnspecteerd. De enthousiaste blikken en reacties van Shanena bij sommige accessoires zei al genoeg. De tas werd ook steeds na een pose moment goed in het oog gehouden. Wat was nog niet gebruikt? Wanneer gaan we dat dan gebruiken? Heerlijk als een kind zo reageert op materiaal dat je meebrengt.
De sessie startte bij het kasteel om daarna de tuin in te gaan. De fontein viel meteen in het oog bij Shanena, daar wil ik op de foto. Helaas was het toen erg druk bij de fontein, dus deze kwam later in de sessie terug. 
 Een ontspannen moment, Shanena rende achter de pluizen aan die rond vlogen. Later zagen we heel veel paardenbloemen, daar kwamen die pluizen dus vandaan. En paardenbloemen lenen zich perfect voor een soort foto-reeks: pluizen blazen. Dat hebben we dan ook gedaan.
Na nog een aantal foto-momenten viel Shanena's oog op een grote blauwe olifant. Ik moest meteen denken aan een circus-prinses. (Misschien nog eens een goed idee voor een foto-sessie.)
Natuurlijk werden met de blauwe olifant enkele foto's gemaakt alvorens de communie-sessie af te sluiten.

Kleding: Verjan Mode Maastricht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten