vrijdag 5 april 2013

LadiesNight (5 april 2013)


Vrijdag 5 april was het LadiesNight in Café het Trefpunt in Geleen.
Een leuke, gezellige en verzorgde avond voor de dames. (Ook heren waren welkom...) Met een hapje, drankje, leuke kleding en accessoires  lekkere parfum, leuke locatie en een gezellige sfeer.

Tijdens de avond zou ik niet alleen genieten van de avond, maar ook de modeshow vastleggen en een aantal sfeeropnames maken. 

Thuis had ik zoiets... ik wil eens iets anders dan een standaard fotomapje met collages. Al snel had ik besloten om van de collages een slideshow/ video te maken. Een kwestie van een programma vinden, dat ik snap en waar ik makkelijk mee kan werken en dan aan de slag. Gelukkig vond ik al snel een fijn programma. De collages ingeladen, tijd en overgang in gesteld... maar ik miste nog iets. Een passend muziekje. Even mijn vriend aan de jas trekken, want hij heeft er verstand van. Op zijn advies gekozen voor: LadiesNight van Kool & the Gang.

Het resultaat:
(Let op: YouTube start het filmpje met kwaliteit 720. Als je dan beeldvullend kiest, is de kwaliteit niet optimaal. Pas daarom de kwaliteit aan naar 1080)


Met dank aan:
Locatie & Catering: Café Het Trefpunt Geleen
Kleding, tassen en accesoires: Nicolle Jacobs Look My Fashion
Parfum: Claudia van Kan FM Group Benelux
Modellen: Angela ~ Ayla ~ Chayenne ~ Diana ~ Jolanda ~ Ramona
Foto's, collages, filmpje: Claudia Brok Foto-Angelssky


Geen opmerkingen:

Een reactie posten